ლიტერატურის მოყვარულთა კლუბი
საკლუბო მუშაობა ,,ჩვენ გვიყვარს ლიტერატურა"
სსიპ წალენჯიხის N4 საჯარო სკოლაში ჩამოყალიბდა კლუბი: ,,ლიტერატურის მოყვარულთა კლუბი" რომლის მიზანია კლასგარაშე სახალისო , ასაკობრივი დონის შესაბამისი ტექტების წაკითხვა, გაგება და გააზრება. თვალსაწირის გაფართოება, წიგნიერების დონის ამაღლება. კლუბური მუშაობა მოსწავლისათვის არის ინტერაქტიული გარემო, სადაც მოსწავლეს საშუალება ეძლევა თავსუფლად წარმოაჩინოს საკუთარი შესაძლებლობები,საგაკვეთილო პროცესთან შედარებით აქვს მეტი სითავისუფლე.
კლუბმა განსაზღვრა მუშაობის წესები, მიზნები და ამოცანები.
1. კლუბის ზოგადი დებულება
Ø კლუბი დაარსდა სკოლის ბაზაზე. კლუბში თავმოყრილია საერთო ინტერესებისა და მისწრაფებების მქონე მოსწავლეები. კლუბში მუშაობა დაიწყო 2019 წლის 16 სექტემბრიდან
Ø კლუბში მუშაობა წარიმართება '' ზოგადი განათლების შესახებ'' საქართველოს კანონის გათვალისწინებით.
Ø კლუბს აქვს წესდება, სლოგანი, ემბლემა , ბლოგი.
Ø კლუბის მისამართი: სსიპ ვახტანგ კვარაცხელიას სახელობის წალენჯიხის N4 სჯარო სკოლა
Ø ელ.ფოსტა: manoniwurwumia@gmail.com
Ø კლუბის კურატორ მასწავლებელი- წურწუმია მანონი
საკონტაქტო ტელ: 571 01 68 69
კლუბის სლოგანი:
ვკითხულობთ, ვიგებთ და ვიაზარებთ!
Ø კლუბის სახელწოდება:
Ø კლუბის წესდება:
1. კლუბს აქვს საგანმანათლებლო ხასიათი
2. კლუბში გაწევრიანების უფლება აქვთ სსიპ ვახტანგ კვარაცხელიას სახელობის წალენჯიხის N4 საჯრაო სკოლის II კლასის მოსწავლეებს და მშობლებს.
3. ლიტერატურის მოყვარულთა კლუბის ყოველი წევრი უნდა ესწრებოდეს შეკრებებს.
4. კლუბის ყველა წევრს აქვს უფლება გარკვეული გარემოებების გამო გააცდინოს კლუბის შეკრება, მაგრამ არა სისტემატურად.
5. კლუბის თითოეულ წევრს აქვს უფლება მიიღოს მონაწილეობა სხვადასხვა აქტივობაში
6. კლუბის თითოეული წევრი ვალდებულია დაიცვას კლუბის წესდება
7. კლუბის წევრს წევრობის უფლება ჩამოერთმევა იმ შემთხვევაში თუ ის:
Ø არ დაიცავს კლუბის წესდებას
Ø არ შეასრულებს ან თავს აარიდებს დაკისრებულ ვალდებულებას.
Ø არ მიიღებს მონაწილეობას კლუბში განხორციელებულ აქტივობებში
2.კლუბის დაარსების იდეა, მისი ფუნქციონირების მნიშვნელობა და აქტუალურობა
კლუბური მუშაობის დაარსების იდეა გამომდინარეობს მოსწავლეთა საჭიროებიდან,მოგეხსენებათ კითხვა რთული პროცესია,მოსწავლეთა ნაწილს უჭირს გაწაფული კითხვა,ნაწილს კი წაკითხულის გაგება და გააზრება, შესაბამისად ვფიქრობ, კლუბური მუშაობა შეუწყობს ხელს ამ მიმართულებით არსებული პრობლემების გადაჭრას, მოსწავლეებს შევთავაზებ მათი ინტერესებიდან და საჭიროებბიდან გამომდინარე კლასგარეშე საკითხავ მასალას, კითხვის სახალისო მეთოდების გამოყენებით,რაც გააუმჯობესებს კითხვა-გაგება-გააზრების უნარებს.
3.კლუბის მიზნები და ამოცანები
Ø წიგნიერების დონის ამაღლება
Ø წაკიტხულის გაგება-გააზრების უნარების განვითარება
Ø აზრის თავისუფლად გამოთქმა.
Ø პრეზენტაციის წარმოჩენისა და დისკუსიაში ჩართულობის უნარის განვითარება.
Ø ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
Ø მოსწავლეებში თანამშრომლობის, გუნდურობის განვითარება.
Ø მოსწავლეებში საკუთარი შესაძლებლობის აღმოჩენა და შემდეგ მათი განვითარება.
Ø მოსწავლეებში შემოქმედებითი უნარების აღმოჩენა და შემდეგ მათი განვითარება.
4. კლუბში გაწევრიანება
Ø კლუბის წევრობა ნებაყოფლობითია.
Ø სამიზნე ჯგუფი მე-3 და მე-4 კლასები.
Ø მოსწავლეთა რაოდენობა: მინიმუმ 9 მოსწავლე.
Ø კლუბის წევრობის მსურველმა უნდა მიმართოს კლუბს და შეავსოს კლუბში გასაწევრიანებელი ანკეტა.
Ø კლუბის წევრობაზე თანხმობა გაიცემა კლუბის კურატორი პედაგოგისა და კათედრის პედაგოგის მიერ.
Ø კლუბის თითოეულ წევრს აქვს უფლება ფლობდეს ინფორმაციას კლუბის საქმიანობასთან დაკავშირებით.
Ø კლუბის თითოეული წევრი ვალდებულია აქტიურად ჩაერთოს კლუბის ყველა საქმიანობაში.
Ø კლუბის წევრი ტოვებს კლუბს პირადი განცხადების საფუძველზე ან როდესაც ის დაარღვევს კლუბის წესდებით გათვალისწინებულ რომელიმე პუნქტს.
5. კლუბის მუშაობის სტრუქტურა
Ø კლუბი შედგება არაუმცირეს 5 მოსწავლისაგან.
Ø საკლუბო მუშაობას უძღვება კურატორი მასწავლებელი.
Ø კლუბის წევრი მოსწავლეებისგან შეირჩევა ლიდერი მოსწავლე. (შემთხვევითი შერჩევის გზით)
Ø ლიდერი მოსწავლე აქტიურად თანამშრომლობს კურატორ მასწავლებელთან და სიახლეებს აცნობს კლუბის წევრებს.
Ø კლუბის შეხვედრები ჩატარდება 2019-2020 სასწავლო წლის პირველი სემესტრში, თვეში 4-ჯერ, ყოველი კვირის ორშაბათს კლუბის მონაწილე წევრების და კურატორ-მასწავლებლის მიერ დათქმულ რიცხვში.
Ø კლუბის მუშაობის ხანგრძლივობა განსაზღვრულია თვეში ოთხჯერ, გაკვეთილების შემდეგ ნახევარი საათით.
6. კლუბის მუშაობის სწავლების მეთოდიკა
Ø ინდივიდუალური
Ø ჯგუფური
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
7. კურატორ-მასწავლებელის ფუნქცია/მოვალეობა.
Ø საკლუბო მუშაობის დაწყებამდე სკოლის ბლოგზე განათავსოს შემდეგი ინფორმაცია:
Ø კლუბის სახელწოდება.
Ø კლუბის წესდება.
Ø კლუბის სამუშაო გეგმა.
Ø განაცხადის ფორმა კლუბში გაწევრიანების მსურველთათვის .
8. საკლუბო მუშაობის პერიოდი
Ø კლუბის მუშაობა განხორციელდება 2019- 2020 სასწავლო წლის პირველ სემესტრში.
Ø კურატორ-მასწავლებლისა და მონაწილე კლუბის წევრთა შეთანხმებით შეთანხმდნენ ყოველი თვის საკლუბო შეხვედრის თარიღზე, წლის განმავლობაში.
Ø საკლუბო მუშაობის პერიოდში ეტაპოვრივად აიტვირთოს შეხვედრისა და აქტივობის ამსახველი ფოტო ან ვიდეომასალა სკოლის ბლოგზე.
განაცხადის ფორმა კლუბში გაწევრიანების მსურველთათვის;
სსიპ ვახტანგ კვარაცხელიას სახლეობის წალენჯიხის N4 საჯარო სკოლის დირექტორს
ქალბატონ ნონა მებონიას
ამავე სკოლის მე--- კლასის მოსწავლის
მშობლის -------------- ----------------------
გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
სსიპ ვახტანგ კვარაცხელიას სახლეობის წალენჯიხის N4 საჯარო სკოლის დირექტორს
ქალბატონ ნონა მებონიას
ამავე სკოლის მე--- კლასის მოსწავლის
მშობლის -------------- ----------------------
გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
ჩემთვის ცნობილი გახდა,რომ სკოლაში 2019-2020 წლის პირველ სემესტრში ფუნქციონირებას იწყებს ,,ლიტერატურის მოყვარულთა " კლუბი.
სურვილი მაქვს ჩემი შვილი ----------- ----------------- გახდეს აღნიშნული კლუბის წევრი. გთხოვთ გაითვალისწინოთ .
პატივისცემით: ----------------------
სურვილი მაქვს ჩემი შვილი ----------- ----------------- გახდეს აღნიშნული კლუბის წევრი. გთხოვთ გაითვალისწინოთ .
პატივისცემით: ----------------------
კლუბის კურატორი
კლასი:
მოსწავლეთა რაოდენობა:
| ||||
კლუბის შეხვედრის განრიგი
|
შეხვედრის დრო
|
შეხვედრის საათი
|
ხანგრძლივობა
| |
1
|
პირველი შეხვედრა
| 16.09 |
15სთ.
|
30 წთ.
|
2
|
მეორე შეხვედრა
| 23.09 |
15სთ.
|
30 წთ.
|
3
|
მესამე შეხვედრა
| 30.09 |
15სთ.
|
30 წთ.
|
4
|
მეოთხე შეხვედრა
| 07.10 |
15სთ.
|
30 წთ.
|
5
|
მეხუთე შეხვედრა
| 15.10 |
15სთ.
|
30 წთ.
|
6
|
მეექვსე შეხვედრა
| 21.10 |
15სთ.
|
30 წთ.
|
7
|
მეშვიდე შეხვედრა
| 28.10 |
15სთ.
|
30 წთ.
|
8
|
მერვე შეხვედრა
| 04.11 |
15სთ.
|
30 წთ.
|
9
10 |
მეცხრე შეხვედრა
მეათე შეხვედრა | 18.11 25.11 |
15სთ.
15სთ. |
30 წთ.
30 წთ. |
კლუბის სამუშაო გეგმა
შეხვედრის თარიღი
|
თემები
|
შეხვედრის ადგილი
|
მიზანი
|
შენიშვნა
|
|
1
|
16.09
|
კლუბის სახელწოდების
შერჩევა; მიზნების
გაცნობა; დავალებების
განაწილება
|
|||
2
|
23.09
|
ქართული ხალხური ზღაპრები
|
|||
3
|
30.09
|
იაკობ გოგებაშვილის ”საგანძურიდან” პატარ-პატარა მოთხრობები
|
|||
4
|
7.10
|
ძმები გრიმების ზღაპრები
|
|||
5
|
15.10
|
ანდერსენის ზღაპრები
|
|||
6
|
21.10
|
შარლ პერო - ზღაპრები
|
|||
7
|
28.10
|
ჯოელ ჰარისი - "ბიძია რამუსის ზღაპრები"
|
|||
8
|
4.11
|
ირინე ტალიაშვილი - ზღაპრები
|
|||
9
|
18.11
|
„გაზაფხული შემოსულა
ლენ“-კოლაჟის შექმნა
გაზაფხულის სურათებზე,
სხვადასხვა ავტორთა
ლექსების მიხედვით
|
|||
10
|
25.11
|
მკითხველთა თაეტრი.
შემოქმედებითი უნარები
|
კლუბის სახელწოდების შერჩევა; მიზნების გაცნობა; დავალებების
Комментариев нет:
Отправить комментарий