ლიტერატურის წრე:
IV-V კლასები
საწრეო მუშაობის პროგრამად შევარჩიე გვემოგზაურა იგავ-არაკთა სამყაროში.
IV-V კლასები
წრის სამუშაო გეგმა
წრის დასახელება:ლიტერატურის წრე
სკოლა: სსიპ ვახტანგ კვარაცხელიას სახელობის წალენჯიხის N4 საჯარო სკოლა
კლასი: IV-V კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 13
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებელი: კალანდია მანანა
წრის მიზანი:
წრის მუშაობის მიზანია:
საწრეო მუშაობის მიზანია მოსწავლეთა ცოდნის დონის გაღრმავება ესგ-ს მოთხოვნების მიხედვით ქართული ენასა და ლიტერატურაში. მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდეთ
პოზიტიური დამოკიდებულება კითხვისა და, ზოგადად, სწავლის მიმართ, განუვითარდეთ მეტაკოგნიტური
უნარები საწყის დონეზე (საკუთარ სწავლის პროცესზე დაკვირვება, დამოუკიდებლად მუშაობა,
სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება და სხვ.).
საწრეო მუშაობის მთავარი ამოცანაა მომზადდეს მოსწავლე შემოქმედებითი და კრიატიული აზროვნებისათვის, რათა მან შეძლოს ინფორმაციის მოპოვება, გაანალიზება, კრიტიკული განსჯა, შეფასება და გამოყენება თავისი ამოცანების განსახორციელებლად.
წრის ფუნქციონირების მნიშვნელობა და აქტუალურობა:
საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს საგნის კომპეტენციას და მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას. მოსწავლეები ისწავლიან გუნდურობას, თანამშრომლობას, გააკეთებენ საერთო და ჯგუფურ სახალისო აქტივობებს, სხვადასახვა საინტერესო მეთოდების მესვეობით.
წრის სამუშაო პროგრამა:
თემა
|
აქტივობები
|
რესურსი
|
|
1
|
1 - გაკვეთილი.
საწრეო მუშაობის ფორმატისა და მიზნის გაცნობა.
,,იგავ-არაკთა
სამყაროში მოგზაურობა“ |
მოსწავლეები გაეცნობიან იგავ-არაკის სტრუქტურას, ცნობილ მეიგავეებს გაეცნოებიან
|
|
2
|
მე-2- გაკვეთილი:
კრილოვის „ ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“
|
იგავის გაცნობა,გაგება-გააზრება და როლური თამაში,მინისპექტაკლი
|
|
3
|
მე-3 - გაკვეთილი
„უკან მიდევნებული ლამპარი“
|
იგავის გაცნობა,გაგება-გააზრება და როლური თამაში,მინისპექტაკლი
|
|
4
|
მე-4 გაკვეთილი
„სოფლის მაშენებლები“
|
ტყის კვარტეტი სოფლის მაშენებლები ნახვა
იგავის გაცნობა,გაგება-გააზრება და როლური თამაში,მინისპექტაკლი,
|
|
5
|
მე-5 გაკვეთილი
„ორმოში ჩავარდნილი მეფე
|
იგავის გაცნობა,გაგება-გააზრება და როლური თამაში,მინისპექტაკლი,
|
|
6
|
მე-6 გაკვეთილი
ორმოში ჩავარდნილი მეფე
|
იგავის გაცნობა,გაგება-გააზრება და ილუსტრაციების მიხედვით
ტექტის აწყობა, მინი სპეტქაკლი
|
|
7
|
მე-7 გაკვეთილი
,,მეფე და მხატვარი“
|
მსჯელობა, ნახატების
მიხედვით ტექტის აწყობა, აბზაცების მიხედვით ილუსტრაციების შექმნა
|
|
8
|
მე-8 გაკვეთილი
,,ენით დაკოდილი“
|
იგავის გაცნობა,გაგება-გააზრება და ილუსტრაციების მიხედვით
ტექტის აწყობა, მინი სპეტქაკლი
|
|
9
|
მე-9 გაკვეთილი
იგავ არაკი ჯიუტი თხები
|
იგავის გაცნობა,გაგება-გააზრება და ილუსტრაციების მიხედვით
ტექტის აწყობა, მინი სპეტქაკლი
|
|
10
|
მე-10
გაკვეთილი
წრის შეჯამება,შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა: საწრეო მუშაობა გაგრძელდება 2019-2020 სასწავლო წლის პირველი სემესტრის განმავლობაში.
შეხვედრის ხანგრძლივობა: 45 წუთი
შეხვედრის ხანგრძლივობა: 45 წუთი
შეხვედრების განრიგი:
N
საწრეო მუშაობის განრიგი
N
|
საწრეო მუშაობის განრიგი
|
1
|
01.10.2019
|
2
|
08.10.2019
|
3
|
15.10.2019
|
4
|
22.10.2019
|
5
|
29.10.2019
|
6
|
5.11.2019
|
7
|
12. 11.2019
|
8
|
19.11.2019
|
9
|
26. 11.2019
|
10
|
27.11.2019
|
11
|
28.11.2019
|
საწრეო მუშაობის პროცესი
იხილეთ ფოტო-მასალა
Комментариев нет:
Отправить комментарий